šola: 02 573 58 40, vrtec: 02 573 58 49 o-mkvpolana.ms@guest.arnes.si

Ponedeljek, 24. 10. 2022:

Danes smo se napotili v šolo, katera nas gosti. Videli smo, da je šola majhna ter je povezana z vrtcem. Španci so nam pripravili dobrodošlo proslavo v kateri so nam pokazali tipične španske stvari. Ogledali smo si znamenitosti kraja Ontinyent: zvonik, Palau de la vila – muzej v kateri so bile tipične lutke za mesto. Tam so nam tudi pripravili kviz o Ontinyentu. Potem smo šli na kosilo ter se odpravili v hotel. Za konec smo se odpravili na sprehod in se spotoma ustavili na sladoledu.

Torek, 25. 10. 2022:

Danes smo se po zajtrku z avtobusom odpravili v obmorsko mesto Benidorm. Tam smo si ogledali park Terra Natura. Najprej smo se sprehodili in si ogledali različne živalske vrste, nato opravili okusno kosilo ter se odpravili v vodni park. Pozno popoldne je sledil še sprehod po ulicah mesta in druženje na plaži. Zvečer smo se malo utrujeni, a z novimi izkušnjami vrnili v hotel.

Sreda, 26. 10. 2022:

Danes smo najprej opravili zajtrk. Ob 8:40 smo se odpravili proti šoli. Ob 9:00 smo začeli ustvarjati promocijski video o Sloveniji v aplikacijo CUT CAD. Nato smo opravili malico. Po malici smo nadaljevali z videom. Ob 1:00 smo opravili kosilo in imeli prosti čas. Ob 3:15 smo šli pogledat izvir poleg mesta Ontinyent. Ko smo se vrnili iz ogleda smo šli na sprehod v mesto in pojedli večerjo.

Četrtek, 27. 10. 2022:

Danes smo se po zajtrku peš odpravili do šole, kjer smo najprej pogledali posnetke, ki smo jih naredili prejšnji dan. Nato smo s pomočjo aplikacije Play Seppo po mestu opravljali različne zabavne naloge. Vrnili smo se prvi, po kosilu pa smo se odpravili nazaj v hotel. Popoldan smo imeli prosti čas in smo se odpravili v trgovki center. Po večerji v hotelu pa smo se še malo podružili ob glasbi.

Petek, 28. 10. 2022:

Z veseljem smo se podali na zanimivo dogodivščino proti Valenciji. Ogledali smo si Oceanografic in bili navdušeni nad vsemi ribami, želvami… Ogledali smo si predstavo delfinov in nadvse uživali. Valencijo smo si ogledali tudi po sončnem zahodu in bili nad dogajanjem presenečeni.

Sobota, 29. 10. 2022:

Raziskujemo Valencijo.

Četrtek, 10. 11. 2022:

Za širšo publiko smo izvedli potopisno predavanje ŠPANSKI VEČER. Imeli smo se krasno.